من و گلم...

گل من!...

 تو را میبویم ... چه زیبا دل من را می ربایی...تو که از من دل زده نشدی؟هان؟

گلبرک هایت مرا نوازش میکنند . نکند تیغ هایت قلب دوستان مرا خراشی دهد؟ انها صاف و ساده اند قلبشان به لطافت گلبرک های توست ... انها را دوست بدار ... اگر مرا دوست میداری...

میشود امشب در زیر نور ماه سایه ام باشی؟اخر من از شب میترسم با تو که باشم دیگر غمی ندارم...

شب رازی نهفته در دل دارد...

اه ه ه... عزیزم ... بالای سرت را نگاه کن... ماه امشب با ستاره ها چه جشنی بر پا کرده است ...ماه چه زیبا میخندد... او دلبری میکند... و همه ستاره ها به او نگاه میکنند...ان ستاره را میبینی؟...همان که با نگاهی غم الود ماه را مینگرد... شاید او هم دلش میخواست همچون ماه یکی باشد...

اما تو از همه انها زیباتری... تو گل منی ... عشق منی...

بیا امشب ما هم جشن بگیریم ... ما دو تا... جشن و سروری که همه ستاره ها وماه به ان غبطه بخورند...جشنی که زمین با این همه بزرگی اش تا به حال به خود ندیده است... آخرین جشن ما...

من نیز برای تو هدیه ای دارم...پروانه ای که در نبود من همیشه در کنارت خواهد بود ... و به تو ارامش می دهد ... او را نیز همچون من دوست بدارو در کنارش لحظات زیبای زندگی را بساز...

او دل نازک است ...نگذار حتی قطره ای اشک از چشمان زیبایش پایین بریزد... مراقبش باش و به او نیز محبت بورز...

گل من؟...

به من قولی بده...

قول بده همیشه شاد باشی... حتی اگر من نبودم...

قول بده همیشه بخندی ... حتی اگر من نمیتوانستم بخندم...

قول بده ...

قول بده ...عاشقش شوی  ...

من نیز...همیشه عاشقت میمانم...



نظرات شما عزیزان:

گل رز
ساعت11:17---22 مرداد 1393
خیلی خیلی مطالبتون رو زیبا و با لطافت انتخاب کردید و وب خوبی هستش برای عاشقان جوان.
پاسخ:ممنووووووووووووووونم شما لطف داری


آیلین
ساعت11:39---18 مرداد 1393
سلام عزیزم وب جالبی داری خوشحال میشم ب منم سری بزنی
پاسخ:سلاااااااااااااام ممنون عزیز حتما


maryam
ساعت23:20---16 مرداد 1393
سلام وبت خوبه.ممنون میشم به وب منم سربزنی
پاسخ:حتمااااااااااا ممنونم خوبی از خودته


Alibieber
ساعت11:44---16 مرداد 1393
وبت قشنگه
پاسخ:ممنوووون عزیزم


♥MƠƦƔƛƦƖƊ♥
ساعت22:43---15 مرداد 1393
سلام اجی وب خوبی داری خوشم اومد دمت گرمممممممممم
موفق باشی گلم
دوس داشتی بمنم یه سر بزن
پاسخ:سلااااااااااام ممنونم دم شما بیشتر گرم حتمااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 15 مرداد 1394برچسب:, | 22:10 | نویسنده : محدثه |